2013-03-04

Kremy pod oczy

Hej wszystkim :* Dzisiaj przybliżę Wam kilka kremów pod oczy z którymi miałam do czynienia przez ostatni czas. Ja stosuję ten kosmetyk przynajmniej raz dziennie. Moja skóra wokół oczu potrzebuje przede wszystkim nawilżenia oraz redukcji opuchnięć. Przetestowałam już dziesiątki kremów,a obecnie posiadam te trzy i  to właśnie na nich chciałabym się skupić.





























  • OEPAROL  krem regenerujący pod oczy z olejkiem z nasion wiesiołka
  • FLOS - LEK żel pod oczy na sińce i obrzmienia z arniką
  • PLANET SPA kojące serum do pielęgnacji okolic oczy z śródziemnomorską oliwą z oliwek

Każdy z nich ma wygodne opakowanie o pojemności 15 ml.Można dozować optymalną ilość kosmetyku.


Oeparol - krem ma dość gęstą konsystencję, jest treściwy. Częściej stosowałam go na noc. Całkiem dobrze nawilżał i rano można było zauważyć niewielkie uelastycznienie skóry. Wchłania się dość długo i pozostawia tłustawą warstwę przez co jak dla mnie nie nadawał się pod makijaż. Jednak jego największym minusem jest to, że podrażniał oczy. Po jego nałożeniu strasznie mnie szczypały więc po kilku aplikacjach dałam sobie z nim spokój.


Flos- Lek jest to przyjemny, lekki żel, który wchłania się bardzo szybko. Stosowałam go zarówno rano pod makijaż, jak i grubszą warstwą na noc. W obu przypadkach sprawdzał się świetnie. Już po chwili od aplikacji można zauważyć delikatne napięcie skóry oraz wygładzenie. Podczas aplikacji nic nie piecze, nawet gdy przez przypadek dostanie się do oka. Na opakowaniu znajduje się informacja, że jest bezpieczny przy szkłach kontaktowych. Jest to mój ulubiony krem pod oczy, skóra jest nawilżona i bardzo gładka. Na pewno zmniejsza również obrzęki, widzę różnicę po nocy gdy nałożę krem, a kiedy o nim zapomnę. Póki co chyba nie będę szukać innego - mój nr 1 ! :)


Planet Spa - z tego kremu jestem najmniej zadowolona. Nie zauważyłam aby wpływał jakoś pozytywnie na skórę wokół oczu. Plus za to, że nie podrażnia. Również ma postać żelu, jednak nie napina i nie nawilża skóry.Nie widzę praktycznie żadnej różnicy po jego zastosowaniu. Na pewno nie kupię go ponownie.


A jakie są Wasze ulubione kremy pod oczy?
Macie takie, które Was nigdy nie zawiodły ?? Koniecznie dajcie mi znać :)

Pozdrawiam,
Kinga :)

33 komentarze:

  1. A jak Floslek działa na cienie pod oczami??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam jakiegoś dużego problemu z cieniami, ale kiedy mam gorszy dzień to w niewielkim stopniu niweluje, warto wypróbować :)

      Usuń
    2. U mnie cienie są bardzo widoczne i szukam czegoś, co je chociaż trochę rozjaśni. Dzięki za odp :)

      Usuń
  2. no to ten z Flosleku kupię sobie jak spotkam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba skuszę się na floslek jak zużyje moje kremy

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię żele z FlosLek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten floslek mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś ten z Flosleku i był doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten z Flos- Leku może być całkiem fajny ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze? Ja jeszcze nigdy nie używałam żadnego kremu pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bardzo lubię kosmetyki pod oczy z Flos-Lek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam chwile Clinique all about eyes ale wyszło mi podrażnienie pod oczami:(

    http://blondnatu.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam floslek, ale ze świetlikiem- rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś stosowałam i bardzo lubiłam :)

      Usuń
  12. Miałam żel flosleku z świetlikiem, ale straszliwie mnie podrażniał :d

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealnie trafiłaś do moich potrzeb bo właśnie się za takim kremem rozglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Flos- lek mam i jest super, a więc polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie używam takich kremów :) ale z firma oeparol mam niemiłe doświadczenia

    OdpowiedzUsuń
  16. Flos-lek miałam kilka zeli w słoiczku. Wszystkie były spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Żadnego nie miałam, ale Flos-lek podobno jest rzeczywiście fajny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja pod oczy używałam świetlika z flos leku, ale teraz przeżuciłam isę na Bandi

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem na etapie poszukowac mojego kremu "must have" i to szybciorem...moje oczeta juz stare potrzebuja dobrego zastrzyku w kremie na zwiotczala skore pod oczyma,ktora zaczyna sie marszczyc :/
    zadnego z tych kremikow nie mialam..choc Ty sliczna,jedrna i mlodziutka jeszcze,wiec pewnie dla mnie i tak bylyby za slabe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo z tą jędrnością to nie przesadzaj(haha), pierwsze zmarszczki widzę !
      Buuu :/ Będę się Ciebie radzić jak zachować tak piękny wygląd :D

      Usuń
  20. Nie lubię żeli pod oczy wolę bardziej treściwsze kremy. Ostatnio mój ulubiony to Decubal, ale o tym niedługo u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  21. FlosLek jest świetny :) mam kilka rodzajów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow ! świetny blog! Cudowne zdjęcia i takie ciekawe wpisy.. podziwiam.
    Byłoby miło gdybyś odwiedziła mojego bloga :) zapraszam na is-charlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wciąż szukam idealnego kremu pod oczy. Borykam się z dużymi cieniami, wypróbowałam już wiele i nic się nie sprawdza ;(. Obecnie stosuje rem s sephory ale efekty marne. Najlepszy jak do tej pory okazał się chyba po prostu czysty olejek arganowy na okolice oczu :) świetnie nawilża delikatną skórę pod oczami przez co drobniutkie zmarszczki są wygładzone.
    Pozdrawiam
    http://myheartismysoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten z flos-leku mam na liście mh :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Również lubię żel z Flos Leku - jednak w wariancie świetlikowym:)

    OdpowiedzUsuń
  26. O, tego z floslek nie miałam, z pewnością sobie sprawię;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli Ci się podoba- daj znać :)
Jeśli nie - napisz, postaram się to poprawić :)

Na wszelkie pytania odpowiadam w komentarzach pod postem.